♥بازگشـــتی دوبارهــــ با اســـــتراتژی جـــــدید♥


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

سلام دوستای گلم

منم رزی .خود خودمم....اومدم اما نه واسه همیشه .دلم خیلی براتون تنگ شده .

 

یکسال نبودم .خیلی واسم سخت گذشت .

 

از اینایی که به یادم بودن خیلی ممنونم .

 

یه پیشنهاد واستون دارم ....

 

به سایت یکی از دوستای گلم به اسم طاها که فامیل نزدیکمونه و مث خودم مینویسه سر بزنید .

 

اونجا خودمم کنارتونم . اما نمیتونم نویسنده باشم .پسر گلیه..کنارش باشید ممنونون میشم...

 

ادرس سایتشم اینه : www.Loooove.tk به اسم ♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥ 

 

منم همیشه کنارتون بودم و هستم..دوستتون دارم فراوون..تنهام نذارید..

 

تا دفعه ی بعد خدایارتووووون

 

 

www.loooove.tk



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | یک شنبه 25 اسفند 1398برچسب:, | 22:52 |
Desiner: lady skin